^Back To Top

Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Μελέτη Περιβάλλοντος

Τίτλος

Περιγραφή

Είδος

Συντάκτης

 
Τα αέρια της ατμόσφαιρας και το φαινόμενο του θερμοκηπίου   Εργασία που παρουσιάστηκε στο συνέδριο που διοργάνωσαν το ΑΠΘ και η ΠΑΝΕΚΦΕ με θέμα: "Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες"   Πρακτικά συνεδρίου σελ. 29 Ζαφειριάδης Η.
Μανδηλιώτης Σ.
Οδηγίες για τον/την εκπαιδευτικό Ζαφειριάδης Η.
Φύλλο Εργασίας Ζαφειριάδης Η.
       

Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Φυσικά - Ερευνώ και ανακαλύπτω

Τίτλος

Περιγραφή

Είδος

Συντάκτης

ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Πύργος πυκνότητας με Ζαχαρόνερο Στήλη με υρρά διαφορετικής πυκνοτητας pdf Γιαννογλούδη Ελένη
       

 

Τίτλος

Περιγραφή

Είδος

Συντάκτης

Οργάνωση Εργαστηρίου με Απλά Υλικά Κατάλογος απλών υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών (Βασικός Εξοπλισμός) pdf Γιαννογλούδη Ελένη
Υλικά Πειραμάτων Φυσικών Μαθημάτων Ε' Δημοτικού Κατάλογος υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών Μαθημάτων Ε' Δημοτικού pdf Γιαννογλούδη Ελένη
Υλικά Πειραμάτων Φυσικών Μαθημάτων ΣΤ' Δημοτικού Κατάλογος υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών Μαθημάτων ΣΤ' Δημοτικού pdf Γιαννογλούδη Ελένη
       

Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Φυσικά - Ερευνώ και ανακαλύπτω

Τίτλος

Περιγραφή

Είδος

Συντάκτης

ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ
Έλικα ή Φιδάκι Θερμότητας Μεταφορά θερμότητας με ρεύματα pdf
Γιαννογλούδη Ελένη
       
   ΦΥΤΑ
Μεταφορά ουσιών στα φυτά Πώς ανεβάινει το νερό από τι ρίζα ως τα φύλλα των φυτών; pdf
Γιαννογλούδη Ελένη
       
DSC06708

Στο   18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών  οι μαθητές της Α΄  τάξης  με τις δασκάλες τους κ. Μαρία Σαρηδημητρίου και κ. Αναστασία Γιαζιτζή εκπονούν ένα εκπαιδευτικό project  με θέμα; ? Οι Φυσικές Επιστήμες  με παιγνιώδη προσέγγιση?σε συνεργασία με το   Ε.Κ.Φ.Ε Σερρών.

Η  πρώτη θεματική ενότητα  αφορούσε τον καιρό και πως οι μικροί μαθητές μαθαίνουν να παρατηρούν τις μεταβολές θερμοκρασιακές ή της βροχόπτωσης, ταυτόχρονα να τις καταγράφουν και να τις κωδικοποιούν.  Κατασκευάστηκαν με απλά υλικά και τοποθετήθηκαν στην αυλή του σχολείου, ένα βροχόμετρο και ένα  ανεμούριο.

Επόμενες θεματικές ενότητες θα αφορούν έμβια -άβια, φως και υλικά,  προσανατολισμός στο χώρο, ηλεκτρισμός ώστε να καλλιεργηθούν δεξιότητες  και  στάσεις στους σημερινούς μαθητές ως  αυριανοί σκεπτόμενοι  πολίτες.