^Back To Top
Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Μελέτη Περιβάλλοντος
Τίτλος |
Περιγραφή |
Είδος |
Συντάκτης |
Τα αέρια της ατμόσφαιρας και το φαινόμενο του θερμοκηπίου | Εργασία που παρουσιάστηκε στο συνέδριο που διοργάνωσαν το ΑΠΘ και η ΠΑΝΕΚΦΕ με θέμα: "Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες" | Οδηγίες για τον/την εκπαιδευτικό | Ζαφειριάδης Η. |
Φύλλο Εργασίας | Ζαφειριάδης Η. | ||
Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Φυσικά - Ερευνώ και ανακαλύπτω
Τίτλος |
Περιγραφή |
Είδος |
Συντάκτης |
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ |
|||
Πύργος πυκνότητας με Ζαχαρόνερο | Στήλη με υρρά διαφορετικής πυκνοτητας | Γιαννογλούδη Ελένη | |
Τίτλος |
Περιγραφή |
Είδος |
Συντάκτης |
Οργάνωση Εργαστηρίου με Απλά Υλικά | Κατάλογος απλών υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών (Βασικός Εξοπλισμός) | Γιαννογλούδη Ελένη | |
Υλικά Πειραμάτων Φυσικών Μαθημάτων Ε' Δημοτικού | Κατάλογος υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών Μαθημάτων Ε' Δημοτικού | Γιαννογλούδη Ελένη | |
Υλικά Πειραμάτων Φυσικών Μαθημάτων ΣΤ' Δημοτικού | Κατάλογος υλικών που είναι χρήσιμα για το Εργαστήριο Φυσικών Μαθημάτων ΣΤ' Δημοτικού | Γιαννογλούδη Ελένη | |
Υποστηρικτικό υλικό πειράματων για το μάθημα Φυσικά - Ερευνώ και ανακαλύπτω
Τίτλος |
Περιγραφή |
Είδος |
Συντάκτης |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ | |||
Έλικα ή Φιδάκι Θερμότητας | Μεταφορά θερμότητας με ρεύματα | pdf |
Γιαννογλούδη Ελένη |
ΦΥΤΑ | |||
Μεταφορά ουσιών στα φυτά | Πώς ανεβάινει το νερό από τι ρίζα ως τα φύλλα των φυτών; | pdf |
Γιαννογλούδη Ελένη |
Στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών οι μαθητές της Α΄ τάξης με τις δασκάλες τους κ. Μαρία Σαρηδημητρίου και κ. Αναστασία Γιαζιτζή εκπονούν ένα εκπαιδευτικό project με θέμα; ? Οι Φυσικές Επιστήμες με παιγνιώδη προσέγγιση?σε συνεργασία με το Ε.Κ.Φ.Ε Σερρών.
Η πρώτη θεματική ενότητα αφορούσε τον καιρό και πως οι μικροί μαθητές μαθαίνουν να παρατηρούν τις μεταβολές θερμοκρασιακές ή της βροχόπτωσης, ταυτόχρονα να τις καταγράφουν και να τις κωδικοποιούν. Κατασκευάστηκαν με απλά υλικά και τοποθετήθηκαν στην αυλή του σχολείου, ένα βροχόμετρο και ένα ανεμούριο.
Επόμενες θεματικές ενότητες θα αφορούν έμβια -άβια, φως και υλικά, προσανατολισμός στο χώρο, ηλεκτρισμός ώστε να καλλιεργηθούν δεξιότητες και στάσεις στους σημερινούς μαθητές ως αυριανοί σκεπτόμενοι πολίτες.